Mėgstantiems sportuoti: tik 64 Lt už mėnesinį abonimentą pagal pasirinktą programą sporto klube "Tik Jums", Vilniuje!

išparduota

Dienos vis trumpėja, o vakarai ilgėja. Ką daryti, kad slogi nuotaika neužsuktų pas jus? O gi pirkti šį kuponą ir keliauti į Vilniuje įsikūrusį sporto klubą "Tik Jums" ir šokio ritmu vyti liūdnas mintis šalis, nes nebus kada liūdėti. Šiandien Masinis.lt ir sporto klubas "Tik Jums" parengė išties puikią akciją, kuri suteiks jums itin daug gerų emocijų!

Platus grupinių ir personalinių užsiėmimų pasirinkimas patenkins kiekvieno, net ir paties išrankiausio, lankytojo norus ir lūkesčius. Dėmesingi instruktoriai pasirūpins treniruotės kokybe bei gera energija, o kiekvienas lankytojas išsineš iš klubo "Tik Jums" patobulėjusį kūną bei puikią nuotaiką.

Šiandien Jums siūloma programa vadinasi "Mėgstantiems sportuoti" ir iš šios programos galite rinktis tokius užsiėmimus:

  • Step aerobika pradedantiesiems: Antradienis/ ketvrtadienis - 16.00 val;
  • Step aerobika pažengusiems: Antradienis/ketvirtadienis - 20.00 val;
  • Kūno modeliavimo treniruotes: Pirmadienis/penktadienis - 9.00 val ir pirmadienis/trečiadienis - 16.30 val;
  • Fitneso treniruotes pažengusiems: Antradienis/ketvirtadienis - 18.00 val.

Užsiėmimų aprašymai:

Step aerobika

Užsiėmimų metu lavinama koordinacija, choreografijos mokymosi įgūdžiai bei atkartojimo greitis. Choreografijos kombinacijos atliekamos pagal aerobikos sistemą naudojant step platformas.

Step+Upper Body - po linksmos nesudėtingos choreografijos dalies stiprinsime viršutinę kūno dalį – rankas, nugarą, krūtinę bei pilvo raumenis.

Step+AbL – šios treniruotės antra dalis skirta apatinei kūno daliai - kojoms, sėdmenims ir tai pat pilvo raumenims.

Step pradedantiesiemsskirtas žmonėms, kurie pradeda sportuoti arba tiems, kurie nori išmokti suprasti treniruočių sistemą tam, kad pereitų į aukštesnį Step-aerobikos lygį.

Treniruočių metu jūs išmoksite bazinius step judesius bei pagrindines kūno modeliavimo pratimų taisykles. Pirmadieniais jūs lavinsite viršutinę kūno dalį, o trečiadieniais – apatinę.

Step+Funkcinis – sudėtingos choreografijos kombinacijos pagal aerobikos sistemą naudojant step platformas, praėjusiems Step pradedantiesiems. Energinga trenerė ir linksma muzika, treniruotė prabėgs akimirksniu.

Step aerobikos treniruotės - tai puikus būdas:

  • Sustiprinti apatinius kūno raumenis;
  • Stiprinti sąnarius ir raiščius;
  • Sulieknėti ir sustangrinti kūną;
  • Stimuliuoti širdies – kraujo apytakos ir kvėpavimo sistemas;
  • Osteoporozės ir artrito profilaktikai.

Aerobikos dėka lavinamos žmogaus savybės:

  • Lankstumas;
  • Koordinacija;
  • Atmintis;
  • Ištvermė.

Kūno modeliavimas

Kūno modeliavimas – visų kūno raumenų treningas naudojant įvairų inventorių(svareliai, gumos, lazdos, stepai ir t.t…). Uždeganti muzika, lėtesni pratimai keičiami greitesniais pradedant didesnėmis raumenų grupėmis, baigiant mažomis. Ši treniruotė pagerins tavo fizinę formą ir pagražins figūrą!

Funkcinis (Funkcinė kūno stiprinimo treniruotė) - tai kūno lavinimo treniruotė, kurioje natūralūs, gyvenimiški, paprasti judesiai yra sujungti į anaerobinį ir aerobinį užsiėmimą, neizoliuojantį kurios vienos kūno dalies, o treniruojanti visą kūną, koordinuojanti vieningą ryšį tarp raumenų, sąnarių ir nervų veiklos, darantį kūną stangrų, tvirtą ir gražų, paruošia jį visiems gyvenimo atvejams ir tuo ženkliai sumažina traumų riziką.

Įrodyta, kad fiziškai paruoštas žmogus, net griūdamas, slysdamas ar kitaip nepatogiai judėdamas, nesusižaloja, o instinktyviai saugiai baigia bet kokį 'netinkamą' judesį. Sustiprinkime savo kūną ir paruoškime jį pačiam gyvenimui! Būkime atsparūs traumoms bei imlūs fizinei veiklai bei tobulėjimui!

Total Body – dinamika, jėga, technika, kontrolė ir jūsų kūnas įgis gražų raumenų reljefą. Tai jėginė treniruotė skirta visiems kūno raumenims treniruoti, bei pakelti raumenų tonusą. Jūs paliesite net patį mažiausią ir giliausią raumenį, nes naudojamas FlexiBar! Jei jūs ne treniruoklių salės mėgėjas, bet norite turėti gražų ir stiprų kūną, tai ši treniruotė Jums!

Priimkite naują iššūkį!

Intensyve – reikalauja ypatingos ištvermės, aukštas intensyvumas skirtas tik paruoštiems. Periodiškai kaitaliojant jėgos su štangomis ir aero intervalus su Bosu priversite dirbti giliuosius raumenis, o jūsų organizmas dirbs maksimaliu pajėgumu.

Ar žinote, kad... JĖGOS TRENIRUOTĖS:

  • Formuoja dailias kūno linijas.
  • Po jėgos treniruotės, organizmas degin riebalus dar ištisas valandas.
  • Stabdo senėjimo procesą.
  • Stangrina odą.
  • Stiprina kaulus.
  • Greitina medžiagų apykaitą: 1 kg raumenų kasdien sudegina vidutiniškai 25 kcal! Atrodo nedaug? O kiek susideda per metus!
  • Grupiniai užsiėmimai daug efektyvesni - užduodamas atitinkamas ritmas, kvalifikuoto instruktoriaus priežiūra ir uždeganti muzika neduoda tau tinginiauti!

Treniruotės metu naudojamas įvairus inventorius:

  • Step platformos;
  • Hanteliai;
  • Štangos;
  • Guminiai amortizatoriai ir kt.

Apie pardavėją

UAB "Grožio šaltinis"
Adresas: Žirmūnų g. 1E, Vilnius
Telefonas: 8 699 96668
El pašto adresas: tikjums@klubastikjums.lt
Nuoroda:

loading...